http://uplod.ir/ipm6x20kn3w9/Kamelia_-_Ye_Neshouni_[320].mp3.htm حرفای من...
❤ღمخــــ!طبـــــ خــــــ!ص مـــــنღ❤

 

پاییزداره تموم می شه !!با کوله باری از تلخی وشیرینی ... پاییز همیشه واسم بهترین بودی حس وحال عجیبی توی پاییز داشتم

 

خصوصا امسال 28 آبان 93 بهترین روز وخاطره انگیزترین بود ولی پاییز وقتی رسیدم به ماه آذر  خیلی تلخ شدی

 

توی این ماه حالم اصلا خوش نیس زندگی تواین 1 ماه واسم زهر شده به حدی که هر ثانیه از خدا طلب مرگ می کنم

 

چیزایی رو می بینم چیزایی رو می شنوم اونم از کسایی که واسم عزیزن وادعای دوست داشتن می کنن

 

ولی بعد بلعکسش رو نشون میدن خیلی سخته بعد از سالها بفهمی این همه وقت توی آستینت مار پرورش دادی

 

سخته هنوز نخوای قبول کنی که ای آما همونایی بودن که سنگشون رو به سینه میزدی

 

سختر از اون عشقته که تمام سالها توی گوشت از عشقش نسبت به تو بگه ولی الان انگار واسش مهم نیستی 

 

سرد شده بی تفاوت شده اینا خیلی سخته موندم چطور راحت می تونه بدون من سرکنه بدون اینکه سراغی از من بگیره

 

حرف واسه گفتن زیاد هست ولی تنها چیزی که الان بخوام در باره اش حرف بزنم اینه که عشقم مثل قبل بشه

 

برگرده دوباره شروع کنیم از نو بسازیم و هیچ اهمیتی به حرفایی که زده میشه ندیم ....

 

فک نمیکنم روزی بشه که عشقم بیاد و یا حتی وقت کنه سری به این وبلاگ بزنه

 

ولی مهم اینه که من واسش می نویسم ....

 

عشق من علی جونم هرآدمی توی زندگیش اشتباه میکنه ولی ما باید ببخشیم وبگذریم

کسی با بخشیدن کوچیک نمیشه خصوصا وقتی پای عشق در میون باشه....

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دل شکسته,
+ جمعه 28 آذر 1393 ساعت 11:9 توسط maryam-h